start 2 3 hari da cust dok btau barang tak sampai.adeh..sakit jiwa haku oi~ apa nak buat ni..check kat web tulis da sampai..tapi still xdpt ka tangan customer lagi..apa kes? so yong pon rasa la bertanggungjawab and call pej pos tanya cane leh jadi gitu..so jawapan mereka "sudah hantar" oke fine! yong pon jawab la kat customer "sudah pos" huhu
tapi customer mesti la nak barang dorang ye dak? pas wat report kt pej pos..then cust pon buat la misi pencarian "dimana barangku". kesana sini dia cari..sampai dua pej.pos..last skali mujur jumpa...bole pulak dorang mainkan dia.hangin terus la katanya.then cust yang lain pon btau today barang dorang da sampai.."haaa..lega terus yong" so cane dengan called yang yong buat tu..dorg cakap da sent ke rumah cust.tadi p check kat pej pos..bole pulak ada ek? saja nak peram lama-lama ek? nak tunggu yong kena maki dengan cust dulu baru nak hantar kan?
so masih ada yang belum tiba barang nyer..hope esok ada berita baik dari cust tersebut..adeh! down la sekejap semalam..walaupon pergi
akhir kata..semoga pos malaysia akan maju jaya..jangan ler jadi macam ni lagi...leh sakit jiwa yong lama-lama.
sekian!
4 ulasan:
yong hepi..barang sampai tapi angah terjadi ada 2 shipment tak sampai pada customer...aduhhhh..hope tak berlaku lagi lepas nie..
posmen sekarang ni dah berhati mulie..tak macam dulu, siap bakar surat orang
terkena juga masa hantar hadiah contest kat pemenang... poslaju patut digantikan dgn nama posiput...
skang ni dni puas hati dengan pos ekspress daripada pos laju tau yong..
Catat Ulasan