Khamis, 28 Jun 2012

Homemade burger and sandwish! yay :)

sejak dua menjak ni.. yong sangat ketagih CHEESE! oh tidakkkkkk! dan saat ini juga lah kemain ramai lagi tegur yong dah makin berisi..ada aku kesah??  opcos i kisah nyah! huhu mana bole terlebih berat.. sangat tak kurlas kan?? oke xpe..abaikan sekejap..meh layan gambar sandwish ala-ala subway and burger kuaci yong buat nih! jangan meleleh yer ahaks!


nampak oke x? yong dah jadi hantu salad+tomato+hantu cheese and ayam sehelai tu apa tah nama dia hehe..yang ni yong buat semalam.. fuh! balik rumah dari tesco terus buat..roti ni agak keras sket so terbantut nafsu nak makan secara rakus :p


yang ni terbaik! roti siap ada kuaci kot atas lagik..dah la lembut..kasi letak telor+mayonis+ayam+sos cili+sayur sket..fuh! mantap beb! terbaikkk.. 

bagus tak selera yong? harap dapat pilih menu yang lebih baik untuk diet yong akan datang.. sementara ni habiskan stok yang ada haha..

u ols suka tak makanan macam ni?

6 ulasan:

Kira Kekuri berkata...

tgok gmbar ja pun da nampak sedap! wahhh :DD

SyUhAdA berkata...

sedapnye..nyum2..

miss Fyqa berkata...

nampak sedap...

terus lapar... huhu

widiea azira berkata...

sy pun suke chesse . .aummm aummmm

Nyamuk Terbang berkata...

nyumnyum sdap nya

Ardini Humaira berkata...

nyummm.. terliur... dni suka okeh! :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...