Selasa, 12 Jun 2012

Breakfast with Oat | sedap dan berkhasiat

entah kenapa sejak kebelakangan ni yong suka makan biskut oat mcm dibawah ni..pastu suka makan buah..suka makan salad.. adakah petanda yong akan mengalami diet dan kesusutan badan yang ideal? haha oke abaikan :)


satu 80 sen je biskut ni..yong amik dua..sedaps tau.. yang kanan yong suka..


then tak lupa..biskut coklat yong suka..tapi ni kali pertama yong bli biskut mcm ni..serius menepati selera anak tekak yong.. bagus ni..bole diet :)

yong sekarang ni dah macam kurang makan..hairan sekejap..badan makin ringan..best! haha then tah kenapa..rasa lebih confident! maybe mood paris-london kot kan.. happy semacam je yong sekarang ni..tak percaya tengok gambar ni...


nampak tak ceria? yong sendiri hairan ni..semoga keriangan ni berpanjangan.. 

u ols sarapan apa pagi ni?


2 ulasan:

SyUhAdA berkata...

hepinye yong..aura hepi nak gi paris la tu..hehe

Ardini Humaira berkata...

fav dni!!! :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...