Selasa, 17 Januari 2012

COOL BLOG | Seremban



masa yong p seremban tahun lepas..(wah kemain lama nyer gambar baru nak cerita yong?? haha macam biasa busy..tak sempat nak godek hp tu haa.. so ni la waktu nak cerita pon :p ) yong p satu mall tu..lupa lak terminal 1 ke terminal 2..ada lah mencari barang sket kat sana.. alang-alang dah ronda tu..ternampak ler kedai ni haa..

Cool Blog..terus huaaaa! nak beli nak beli!! macam kanak-kanak ribena pon adoi.. suka je ha kalo minum air yang ada pearl macam telor katak tu hihihih


Cool Blog..sapa suka??



posing sket..pakai tudung ekpress.. macam bibik je sekali tengok haha

ni topping nyer.. mango jelly..


grape jelly



lime+blog...masam tau air ni..


rainbow jelly


lychee jelly


apple jelly



macam biasa..yong kalo order mesti cokelat jerk..perisa lain x try pulak..kang tak sedap naya :p

uols suka perisa apa??? ce share ngan yong :)

8 ulasan:

Nafisa81 berkata...

tak minat sangat...pernah beli kat jusco taman u..ais dia berketul...pengisarnya tumpul kot...

kakchik@ella berkata...

feveret KC lime+blog tu.

Princess Feyqa berkata...

blueberry letak pearl hehe

Ardini Humaira berkata...

waaaa bestnye :D

Mr feckry berkata...

lame tak layan cool blog

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah dah macam duta cool blog plak yong ni..hehe

SyUhAdA berkata...

suke coolblog jgk..perisa coklat..hee..

~ataicha~ berkata...

suka beli.. tapi perisa coklat je...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...