Rabu, 18 Januari 2012

Oldtown LCCT | Sarapan dulu


Pernah makan pagi di LCCT? haaa kali ni yong nak share gambar masa yong sarapan pagi di LCCT aritu.. ni masa nak berlepas ke Singapore ler ni


nasik lemak

cokelat dengan apa tah

roti and telor..suka ke makan gini??? yong x reti makan gini.. hehe lembik je telor tu.. geli tekak pulak tengok :p


mee..yang ni yong punya.. sarapan pagi macam makan tengahari pon ada.. dasar kuat makan.. 

rindu pulak nak p singapore..huuu ada sesiapa nak kesana? yong nak followwwwwwwwww T__T

8 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

best nmpk srapan!

suri solehah berkata...

agak2 berapa lah semangkuk mee tu ye

Cik FaRiZaM berkata...

yg roti dgn telur tu mcm pelik lak..kalau makan roti bakar salut marjerin pastu cicah telur separuh masak pernah la makan, sedap ! tp kalu di jadikan jem mc tu, mcm pelik pulak tgk.hehe ~

Cik Cyida berkata...

wah..best!

nur anis berkata...

nak pi singapura..tapi xde bajet..huhu...

tengok makanan memang menguji kelaparan...

butterfly berkata...

xpnh lagi pegi sini...

Ardini Humaira berkata...

uwaaaa.. kopi... nakkkk! :"(

embun d tengah malam berkata...

haiyoo..yg bawah skali tu teringin

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...