Khamis, 8 Disember 2011

soto special | ada bergedil tuuu



salam semua. hai selamat pagi! erm pagi-pagi nak cerita pasal makan bole tak? semalam yong makan soto tau. dr pagi tak sempat jamah makan. dah petang baru sempat makan. so menunya ialah soto. hee special lak tu haa



sebelum ni yong pernah makan soto. mcm makanan yang sebelum ni. soto tu ada nasi impit dan bihun.. pastu ada sup la kan. tapi yang kali ni nyer soto lain yong rasa. sebab bukan dapat bihun. tapi macam sohun. tau x sohun tu apa. err tak tahu lah nk cakap cemana. rupa macam bihun tapi bukan bihun lah.



pastu kan. soto ni siap ada bergedil.nasi impit langsung takde. hehe ni memang lain nyer soto. tak pernah dapat soto macam ni oi. rasa bole tahan lah. not bad. tapi soto kat tempat yong lagi sedap lah. korang kalo mai sg petani nanti yong makan soto nak?? :)



so korang..semalam makan apa jerk? mesti makan sedap-sedap kan?? ce share sketttt

Powered by ShowMeBlogger.com

2 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

wow!
sedap!

TINA berkata...

Assalamualaikum


sedapnya yong

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...