Jumaat, 21 Oktober 2011

Kiosk Pos Malaysia

Masa jalan-jalan kat Sunway Piramid hari tu..yong ada ternampak kiosk pos malaysia disana..eh, ingatkan ada pej pos tengah-tengah hall tu kan..haha salah faham rupanya :)


kalo tak silap ada minggu setem kot minggu lepas..tengok ada banyak je step kat situ..tu orang kat bawah tu dok tampal step la tu :) hehe

korang suka kumpul step jugak tak? yong dulu-dulu jerk..sekarang ni apa pon tak rajin  hihiihih

3 ulasan:

GreenJade berkata...

err agak2 this wik ado laie tak kiosk tu dik? akak sokaaa kumpul stem ni..

Ardini Humaira berkata...

lorrrh pos laju siap ado boost gni piiweet

SyUhAdA berkata...

mls nak kumpul..hehe~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...