Khamis, 20 Oktober 2011

burger malaysia | kuih feveret yong sekarang

sejak yong dok kl aritu..pehhh! hari-hari cam nak makan kuih aja..dok kedah xde pulak tekak ni nak makan kuih..pisang goreng hari-hari nak jugak haha mujur ada yang sedap.kuih and pisang goreng yang sedap area  kl ni yong rasa kat LRT Cheras je kot.tempat lain tak rasa lagi haha


pasni kena belajar buat lah pulak..baru bole makan banyak..ye dak? kat sini ada jual 4 rm1..murah kan?? huuu selalu beli rm1 dapat 3 biji jerk T__T mahai mahai~ xde apa yang murah..sebab tu kena kerja kuat untuk $$$ lebat~ btoi??

6 ulasan:

munna berkata...

KAK MUNNA PUN SUKA ..KLU NAMPAK MMG BELI PUNYA KUIH NI....

Amoi MiyaSya berkata...

bila nak dapat kek dari akk ni ? :(

jeBateja berkata...

Pehhhh...terliur plak den ni....ahakz...berger malaysia nak RM1 makcik....ahakz

Mr feckry berkata...

pau sambal..feveret ni

Ardini Humaira berkata...

ni fav dni taw :D nyummeh

SyUhAdA berkata...

murahnye..dah lme x mkn kot kuih nie..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...