Jumaat, 7 Oktober 2011

dah sampai bidor. berapa lama nak sampai kl ni?



lunch makan roti wafer je today. kenapa bus ni berhenti di bidor. confius betul lah. harap2 x lama la sampai kl. rimas btol dok lama dalam bus ni.. sejuk macam nak beku pon ado



ek korang makan apa je untuk tengahari ni? mesti makan sedap-sedap kan? jeles nyerrr huuu :p



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

4 ulasan:

farra8979 berkata...

confius tgk pic ni... sebab pic entri kt lebih kurang la yong. hiihihi..

Nora Shahaira berkata...

dah bertahun tak naik bas dah..sedap ke wafer tu..tgh hari td akak nora makan tak besh..ada stok baju beso2 tak..

kakchik@ella berkata...

Skjp sgt yong dtg.

jeBateja berkata...

aiyaaaa...TOKEH..kasi beli kereta lahhh....bila2 buleh turun KL maaaa....aiyaaaaa...or hang dah ada keta cuma tak taw jalan KL...kasi beli GPS loooo...ahakz

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...