Isnin, 3 Oktober 2011

bubur nasi perisa ayam knorr



yong baru je balik dari tesco tadi. nak beli ayam dan laksa je. pastu lalu bahagian megi semua. ternampak la bubur nasi knorr ni.. baru lg kan? ada beberapa perisa mcm ayam, udang, jagung n cendawan.



yong pilih perisa ayam dan cendawan je. sedap jugak rasa dia. balik je rumah terus bukak and taruk air panas. 2 minit siap dimakan ;) mudah kan. tok cakap sekarang ni tak payah ada dapur gas pon xpa dah kot.semua senang ja. hehe



eh korang da cuba ke bubur nasi ni? xpe. nanti demam kalo malas masak bole try bubur ni ek :)



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

nur anis berkata...

sedap tak? fav saya tu bubur nasi..huhu..ada yang segera macam tu senang tak payah tunggu lama-lama nak masak..^_^

Kalamhati berkata...

kena cuba ni..=)

kakchik@ella berkata...

adoi doi yong.. bila la kita nak mula diet eh. KC pun da makin berat nih. hihi

SyUhAdA berkata...

xpenah try lg..nnti leh try la yong..

Myra Jay berkata...

Sekarang nie kebanyakan makanan segera kan..

Tp Yong kata sedap harus terjah jigak nieh :)

jeBateja berkata...

sedap ke...?....tak bgtaw pun sedap or tidak...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...