Jumaat, 30 September 2011

makan ikan bakar di Umbai, Melaka | peh! sodap weh~ nak lagi bole?

pas balik dari JB..yong and family uncle yong pergi makan malam di Umbai Melaka..eh asyik cerita JB je..takde cerita lain ke?? heheh nak buat cemana..yang ni cerita yang ada sekarang..cerita lain next entri la ek..kena ikut turutan :P hehehe




Makanan kat sini sedap ek..selama 2 tahun yong tinggal di Merlimau..sekali pon yong tak pernah makan di Umbai ni tau..kesian kan?? pas dua tahun habis belajar.baru dapat makan kat sini :) syukur diberi kesempatan :) so jom tengok apa yang kami order!


siput xtau nama hehehe


ikan bakar..sedap!

otak-otak melaka.. :)

sambal udang..fuh! fresh nih

sotong goreng tepung

aspalela~ eh asparagus ler..bole tahan :)


kedai ni tak berapa ingat la nama dia..Paremeswara kot nama dia..kemain panjang lagi haa kena beratur kalo nak amik ikan.. mujur berbaloi.. kan? 

korang pernah makan disini?? 

7 ulasan:

SyUhAdA berkata...

rmainye org...msti sebab sedap kan..syu tak penah mkn kat sni..

kakchik@ella berkata...

Melaka dan Penang ~ 2 negeri yg KC lama tak p, yong.

tiefazatie berkata...

wah..rindu kg!nak balik mkn gak!Hihi

masmurni berkata...

lapar tgh mknan......

nur farahin binti sulaiman berkata...

siput tue siput lala kot.. nmpak sedap plak masakan siput n udang tue..

ana apez berkata...

yong ada kat melaka ke?? lorr.. Umbai tu dekat sangat dah ngan umah ana. hehehehe. tpi ana weekend je la ada kat melaka. ana kan stay KL. husband kat melaka.

TINA berkata...

Assalamualaikum

sedapnya yong.tina tak pernah sampai sana lagi.pas ni kena p sana la

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...