Selasa, 23 Ogos 2011

Mertabak Abg. Kassim Pon..Pon at Bazar Ramadan Raub, Pahang


Ahad lepas punya cerita pulak ni..yong and pakngah serta family telah pergi berbuka puasa ni raub.. yong ada singgah di bazar ramadhan disana..nak tau sapa yong jumpa..haa ini dia..abg kassim pon..pon..
kenal tak? isk..sapa tengok rajalawak confirm kenal..heran yong cemana dia niaga disini..patotnya niaga di kedah la kan? haha pandai-pandai ja yong..

banner dorang..

see..dia sendiri buat tu.. sedap tau murtabak ni..puas makan..tak macam mertabak kat sungai petani..tak sedap! banyak bawang je dari daging..haha...memang la murah compare dengan yang abg kassim nyer..tapi orang nak yang sedap..bukan murah je tapi hampeh..amboi! pandai ja complaint yong ni kan..xpe next time yong buat sendiri :p

kat gerai lain..ada jual mee n kutiow goreng..sebungkus rm2.50..kalo kat tempat yong rm1.30 je haa..tapi berbaloi la kot rm2.50 tu sebab tengok banyak je haa mee nyer..sedap lak tu tengok..(tengok je dah sedap..rasa tak tau la cane kan? haha

kuih akok ada kat sini..kat kedah memang tak jumpa lah..macaroni bakar pon ada tau

begedil tu kuih ka? isk..xde nyer kat kedah ni..kat tempat lauk maybe ada..

kuih bakar..banyak jual..memang laris la kot jual kat sini..kat tempat yong jarang-jarang la ada..maybe orang tak minat sangat kot nak makan..korang suka tak? yong takat nak merasa tu bole lah :)

sekian entri Bazar Ramadhan edisi Raub, Pahang..


4 ulasan:

misya berkata...

sedap yer murtabak tu

Myra Jay berkata...

Sedapnyer..
Tapi mahalla kan mee goreng camtu smpai RM 2.50.. :-)


Abg Pon Pon Myra kenal :-)

Nafisa81 berkata...

kampung kome tu...camne leh sampai sana lak tu??owhh..tak sabar tunggu ujung minggu ni nak balik raub

Ardini Humaira berkata...

tiap2 hari tau abah dni beli murtabak untuk berbuka hehe murtabak memang mabelesss!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...