Selasa, 23 Ogos 2011

Restoran Rebung, Bangsar

from goggle

Sabtu lepas yong berpeluang berbuka puasa di Restoran Rebung, Bangsar..korang tahu tak restoran? hee mesti lah tahu kan? yong sebelum ni pernah dengar nama je..tak pernah pulak datang sini..so ini kali pertama yong datang makan disini..kami datang agak lewat sebab mulanya ingat nak berbuka puasa di Midvalley..tapi semua fullhouse..giler penuh..time orang bukak puasa..kami minum air jerk..sadis btoi :p


so tah cemana bole pulak datang sini..alhamdulillah..banyak makan sampai kembung perut..penuh meja..makan berulang-ulang..laksa dia sedap :) nyum2.. ada nasi ulam, murtabak, lauk tak tahu berapa puluh jenis, bubur lambuk (sedap jugak ni weh..nak lagi) , kuih lompat tikam.. dan macam-macam lagi la..nak taip semua kena amik menu list dia lah kan..mana nak ingat semua yang ada hahah

air dia ada satu ni sedap giler..ingat ke air soya..rupanya honey dew..siap ada isi gitew..tak rugi datang makan..korang try la pulak.. :)



sebelum balik kami sempat amik gambar dengan owner restoran ni..sapa lagi kalo bukan Chef Ismail..haa hamik ko senyum sampai ke telinga.. :) jeles tak? hahaha 

so today? dimanakan destinasi berbuka puasa yong? insyaAllah di KLCC...tunggu update esok pulak la ek..

3 ulasan:

Kalamhati berkata...

amboi meriahnya yong jalan2 cari makan bulan posa ni..hehe

Yan berkata...

packed sangat kan.. akak pegi rasa2nya 4 or 5 yrs ago kot..

Ardini Humaira berkata...

best oo yong. nanti yong lanje dni lak ngehehehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...