Jumaat, 5 Ogos 2011

Cokelat Homemade | kan da kata nak buat..akhirnya siap!

Salam semua..kemarin yong ada cakap nak buat cokelat kan? see..da siap da cokelat yong..
cantik tak?

bole la nak buat untuk raya nanti kan..hee



sapa nak??

21 ulasan:

IeRa berkata...

NAK YONGG!
HUHU

Myra Jay berkata...

Yong, nak!! Nak!!1 heheee..
Kita kan jirang senegeri.. :)
Lantingla sepeket kat myra..heheee

SyUhAdA berkata...

syu nak~! hehe..

munna berkata...

comel dan cantik coklat tu sayang nak makan rasanya...

mMoOnN aAlLeEaA berkata...

rajinnya...kalu lea bila ckp nak buat, 2-3 minggu lepas tu baru buat

eiela berkata...

bestnya,,saya tak reti buat homemade coklat, beli je la nampaknya.

eiela berkata...

bestnya,,saya tak reti buat homemade coklat, beli je la nampaknya.

cikgu isza berkata...

kak yong.. pos siniii..

Salmia berkata...

wow!

boleh antarkan price quote kt i tak? i nak order utk door gift nnt.. :)

Roxy zai berkata...

uhuuuu..cntik sgt xsmpai aty nk mkn..=(

Ardini Humaira berkata...

teringin tau dni nak blaja wat coklat cam yong ;)

alinac lover berkata...

@Ardini Humairangee mai la dni belajaq dengan yong

alinac lover berkata...

@Roxy zaiheeee

alinac lover berkata...

@Salmiahehhe bole2

alinac lover berkata...

@cikgu iszaheheh biasa2 je kak

alinac lover berkata...

@eielabeli pon oke

alinac lover berkata...

@mMoOnN aAlLeEaAheheh yong ekpress

alinac lover berkata...

@munnatok pon ckp mcm tu

alinac lover berkata...

@SyUhAdAmai rumah yong :)

alinac lover berkata...

@Myra Jayhoho..nnti2 bole p bg

alinac lover berkata...

@IeRabole2

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...