Jumaat, 29 Julai 2011

teman kawan interview

Sekarang yong berada di Bukit Tengah, Pulau Pinang. Teman kawan yong p interview. Maybe sekarang tengah di interview la tu. Yong dok je dalam kereta. Hehe takkan nak masuk office sekali kan.kang kena interview skali naya :p

Tadi sebelum datang sini yong ada masak macaroni bakar. Semalam ada buat jugak tapi dah habis. Kesian yang lain-lain tak dapat nak makan dengan banyak. So today yong masak banyak la sket. 2 bekas.jangan kang yong balik rumah, yong pulak tak dapat makanan huuu nangis baru tau. Until now yong x makan pape pon lagi. Tadi terlalu sibuk sampai sempat minum air je. Adeh..sekarang da lapar giler.

Harap cepat la kawan yong ditemuduga.yong doakan dia berjaya dan dapat jawatan tu. Kalo tak dapat yong la frust sebab datang jauh-jauh pastu tak dapat.wat rugi je kan.hehehe tapi salah yong juga. Sebab sesat tadi. Kami terlewat setengah jam! Mamtik ah hahahaha

Eh korang.tolong doakan kawan yong berjaya oke. Doa kan yong supaya tahan perut ni jugak. Japg balik nak makan macaroni banyak-banyak. :p

Sent from my BlackBerry® smartphone

3 ulasan:

mMoOnN aAlLeEaA berkata...

Insyallah.kalau ada rezeki dia dapat gak tu nanti

Ardini Humaira berkata...

takpe yong.. yang penting, berusaha :)

Ardini Humaira berkata...

takpe yong.. yang penting, berusaha :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...