Ahad, 31 Julai 2011

Pekena Rotiboy dengan Air Halia Panas time rileks bersama keluarga. memang best!

hai semua..apa khabar? buat apa je hari ni? mesti tengah bersantai bersama keluarga kan?haa dah makan ke belum? yong belum makan lagi..japg baru nak makan beramai-ramai..tok tengah masak nasi tomato tu heee sedap tau..

esok da nak berpuasa kan? maka elok nyer yong habiskan entri makan-makan ari ni heheh kang terbukak cerita makan esok..ada yang p bukak puasa lak hihihi aritu mummy ada beli rotiboy..xtau pulak roti ni ada beberapa perisa ek..baru tahu :p so disebabkan roti ni sejuk maka yong panaskan la jap dalam microvawe selama 1 minit..bila da panas makan pon ofcos ler sodap kan..pekena pulak air halia panas..aiseh.mengancam aww~ sambil  makan..sambil tengok tv..memang bahagia je rasa :p


bulan puasa nanti apa la makanan nak makan time malam-malam ek..mesti sepanjang malam asyik nak mengunyah jerk hahaha..korang macam yong tak? ke time malam da x berapa nak makan? siang da la berpuasa..itu baru diet btol namanya..raya nanti pakai kebaya la kita~ kah3~ ;p

eh cerita pasal baju raya...tahun ni ingat nak beli baju kebaya la..biasalah..azam nak kurus..target 50kg..amacam? berani ke yong ? insyaAllah yakin BOLEH!

3 ulasan:

tiefazatie berkata...

bestnya..hee
salam ramadhan yong..

Rowena Chasez berkata...

waa. bestnyer target 50kg.
wena nak target bape ye.
huhuu.
sedap ke air halia?
wena xpernah minum.

Ardini Humaira berkata...

uwaaa tliur! puasa ni yong sobsss

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...