Khamis, 7 Julai 2011

:: tekak ni asyik nak SOTO dengan LAICIKANG jerk ek :

peh! hari-hari minum laicikang pon xpe kot..tak leh jadi ni..pasni kena standby siap-siap bahan-bahan kat rumah.tak larat nak p kedai je hari-hari hehehe tapi kat kedai nyer lagi sedap kan?

laicikang kedai ni x berapa sedap sangat..yang aritu yong p sangat sedap! fuyoooooo!


bihun sup~ oke la.sedap la..tapi soto kedai hari tu lagi mengancam..adeh.pedih perut tetiba..hahah

korang? suka tak laicikang dan soto..sedap kan?? tambah kalo pedas-pedas soto tu.fuh! x tahan beb..meleleh air liur hahaha.. kedai yan ni yong makan dengan kawan yong, mun.. aritu p teman mun p spa makcik yong.then da habis tu p makan la..

eh korang da makan belum ni..jom layan soto lagi hehehe

3 ulasan:

siti murni berkata...

tengahari camni kalau dapat laicikang tu kan besh....

kakchik@ella berkata...

Dua2 ni feveret KC yong.

SyUhAdA berkata...

suka mkn bhun sup..*lari tajuk*
haha..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...