Isnin, 13 Jun 2011

:: Thanks Salmia sebab sudi kasi yong Shawl Cantik ni ::

entri ni khas ditujukan buat Salmia..disebabkan aritu yong ada menang hadiah saguhati giveaway yang dianjurkan ole mia..so dapat ler hadiah nyer..yong dapat shawl 2 helai tau..dalam gambar ada satu jela...yang satu lagi da lilit2 kat kepala dah hahahah


satu warna pink..satu lagi ni warna grey..dua-dua cantik..adik yong ada niat nak satu weh..tapi.please ek..pinjam je bole..amik terus CANNOT haa! :p

oh.korang da kenal Salmia?if not..sila la kenal-kenal..nanti kalo ada GA lagi moh ler join.hadiah GA harus best oke~ x rugi join tau~

6 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah dah ada shawl raya...heheeh

Ardini Humaira berkata...

bertuanya yong, cepat pakai tau :)

Salmia berkata...

tQ :)

mana pic dh belit tudung tu?
hiks..

TINA berkata...

Assalamualaikum

bestnya yong dapat 2 shawl.yong tina ada mesej yong kan?

Redbloodsnow berkata...

HAA..NNTI BILE YONG DH PAKAI..JD LUPA UP KAN ENTRY EK. NK TGK :) MWAH

tiefazatie berkata...

wah..cantik2...terus pakai ah..hee

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...