Sabtu, 25 Jun 2011

:: makanan hari ni ialah spageti..resepi takde ek..jangan mintak..haha ::

giler macam kuang asam pulak tajuk entri hari ni..adeh..rasa sengal la otak ni..apa penyakit x berapa nak update blog sangat da sekarang..maybe sebab henpon dok bengong kot..macam biasa la.henpon tu rosak sebab kegiatan tuan dia ni haa..kalo tuan dia ni x gatal tangan.idak ler henpon tu bengong.tapi cane nak buat..da nasib kan..xde gambar xde entri baru la nak buat...yong ni kena ada gambar baru bole buat entri rasa nya..kalo x..xreti nak merapu bai! T_T

oke..tidak semena-mena yong telah update satu entri makanan hari ni..dan yang pasti gambar makanan ni bukan dari kamera yong..bukan juga dari mangkuk yang yong makan tadi :P semuanya gambar dari goggle hihiih.makanan apa?? ini dia! spagetiiiiiiii

wah..gulung-gulung macam ni..korang pernah ke makan??? yong x pernah hihiih

macam ni pernah la..biasa je kan..tapi tertarik ni hehhe

yang ni lagi pernah..macam yang yong buat..ni semua gara-gara tengok spageti dni buat aritu ler.terus nak buat jugak..tadi kebetulan ada p tesco.apa lagi..beli bahan a..balik terus buat..oh best~

korang nyer menu apa hari ni?? makanan laut ke? :p

7 ulasan:

CT berkata...

sedapppppppppp...nakkkkkkkkk :)

SyUhAdA berkata...

besnye mkn spageti..
dah lme syu x mkn nie..

Amoi MiyaSya berkata...

lapar plakk ! :(

BlueberrY CheesE berkata...

sedapppnyerrr. makan lauk sotong kurita je hr ni. huhu

Redbloodsnow berkata...

adehhh! super nangis lah yongggg. glupppppp!

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe jarang makan spageti..hehe

Ardini Humaira berkata...

yong nak kena babap ye... dni nak diet ni.. alaaa nak spaghettii.. uwaaaaaaaaaaaa

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...