Jumaat, 24 Jun 2011

:: Bosan lah..apa korang buat kalau bosan?? ::

Sebelum ni..yong jarang rasa bosan..sebab selalu je ada kerja..tapi sekarang...ada je keje nak buat..ni bilik bersepah kalah tongkang..banyak benda nak kena kemas..boleh buat tak tahu je..pastu mengadu bosan..

makan?uh jangan cakap..banyak da makanan yong makan..semua makanan yang memang ternak lemak jerk..adeh.. tapi still bosan..ok nak try tengok tv jap.. tengoklah jap bosa lagi ke x T__T

korang kalo bosan buat apa??

5 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

layan ML jom yong.......
baru tak bosan

hehehe.. gurau

kak suka layan komik. drama kelakor...

SyUhAdA berkata...

tgk drama korea...takpon BW..hihi

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

comel skrg ngah cuti sem 2bln..
keje xdpt, sgtttt bosan duk umah.
sobssss -_______-"

Myra Jay berkata...

hehee, MJ kalau bosan ngadap blog terus hilang bosan.. takpun layan youtube, tgk movie ke.. :>)

Ardini Humaira berkata...

dni 2minggu ni tak dan bosan.. ado rasa penat je yong sebab banyak jahit2 hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...