Sabtu, 11 Jun 2011

:: Jom p kenduri kawen | teringin nak kawen..huaaa ::

salam sabtu semua..yong baru balik dari kursus haji tadi..kursus pon da semakin sampai ke penghujung..tinggal 2 minggu je lagi sebelum tamat.. sedih jugak sebab belajar x berapa faham betul lagi hehehe

ok..hari ni last cuti sekolah di kawasan kedah kan..so ada ler kenduri kawen lagi dekat-dekat rumah yong ni haa..ingat malas nak p..tapi disebabkan ada LAKSA..adeh kena p nih weh hahaha.tok cakap siap ada pulut hitam lagi wow! best2~ yong harap ada teh tarik sekali la japg..bole gitu?

best jugak tengok orang kawen kan? yong ni belum mampu..kalo mampu pon kena fikir komitmen pulak..risau kang x layak nak jadi isteri lagi..sian si suami :p

ok la..hope yong semakin matang..so sementara nak matang banyak lagi nak kena belajar dalam hidup..kena belajar masak, kemas rumah, kena pandai menjahit..kena bergaul dengan orang tua..kena banyak REDHA huhu...sebab hari-hari yang mendatang mungkin lebey banyak dugaan kan? tah-tah nanti kena tinggal di kampung..haaa hambik ko..so sila biasa-biasa kan diri la wahai yong..jangan berlagak macam puteri sangat ler nanti. T____T

nak p bersiap-siap da ni..pakai simple-simple je dah ler..kenduri kat kampung je ni haa..lain ler kalo kat hotel kan?


*masalahnye sama je ha pakaian ko tu yong..mana ada baju lawa pon..:p

8 ulasan:

Salmia berkata...

bagus2 persiapkan diri utk hidup berumah tangga tu lebih penting sebenarnya.. hihihi..

tomatokering :) berkata...

tak kra ! nak tunggu yong kawen jugak ! ;p

Katak Gomok Sulie berkata...

hehe...blog kiter pun update pasal kawen. biler tah turn kiter ek yong.boypreng pun xder, canner ni?hahaha.....lama tak singgah sini, tuan tanah sihat?

TINA berkata...

Assalamualaikum

yong nak beli lipstik yang rm 8 tu

niDa berkata...

yooonnggg!! siyes lame gile x dtg sini.. ok! jom p amik berkat kat org kawin.

amik berkat dulu the baru kawin.. ngee...!!!

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

owh yong..sama la kita..dan paling malas bila pergi ada je cakap 'dah besar anak dara kau', 'bila nak menantu?' mencik..

TINA berkata...

Assalamualaikum


cepat-cepat la kawin.leh makan kenduri kat umah yong

Ardini Humaira berkata...

dni tak sabo nak kawen hehehe... tapi kusus kawen lom amek lag ;p

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...