Jumaat, 6 Mei 2011

:: Time tengah hari memanas ni elok ler pekena aiskrim 5 ke 6 batang kan? ::

tamak gila!! rasanya 3 ke 4 batang tu yong yang punya..sapa suh korang taknak makan..heheh secara keji nya yong da bagus punya bawak sorok aiskrim tu dalam peti ais..so korang tak nampak la hhehehe


saje yong pilih lain-lain perisa..bole rasa perisa yang berlainan :) nyum3~ korang nak yang mana satu? piilih..pilih..yong nak belanja ni~

16 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

ish nanti demam la yong...+ sakit tekak..

munna berkata...

amboi sedapnya yong... untung badan kuat makan tapi badan mantain je kak munna tgk

jeBateja berkata...

serius ke utk ko semua tu......pehhh....ada sedikit jeles plak den....

Puteri Iqa Izyan berkata...

pehh..tak sakit kepala ke ^_^

Puteri Iqa Izyan berkata...

pehh..tak sakit kepala ke ^_^

alinac lover berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinsni panas la awe..sgt2

alinac lover berkata...

@munnaxde nyer maintain kak~ debab gak ni hehehe

alinac lover berkata...

@jeBatejakeh2..sje kasi jeles :)

Citarasa Rinduan berkata...

kak cop drumstick...

bila boleh sampai?

hehehe.. cair

nur anis berkata...

wah..memang best la panas2 dapat makan ais krim..nak satu yong..nak yang sourz..:)

kakchik@ella berkata...

sedapnya mkn eskrem. nk cri gak la. hihi

Lizzie Yasmin berkata...

padlepop rainbow tak dak pun.. tue fevret liz.. hehehe

^ai-mie : 아이-미^ berkata...

ala... satu pun takde peberet saye... :(

TINA berkata...

Assalamualaikum

sedapnya yong.pandai yong bawak sorok ye.nanti jangan lupa berlanja tina tau

deAnza-wAnda berkata...

banyak nya yong ooi...

Amirrah Zawani berkata...

amboi banyaknya.. nak cornetto =p
yg tengah tu penah makan,, boleh kupas macam kulit pisang, haha!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...