Jumaat, 6 Mei 2011

:: makan kek sebab terikut-ikut dengan orang?? ::

Disuatu petang yang nyaman..yong dan abe halim keluar berdating di hujung kampung.  p ke kedai rojak..kedai rojak pon kemain jauh kena bawak kereta baru sampai :p so dalam perjalan nak ke kedai tu..kami pon berborak la nak makan apa lagi..

yong: satg jom kita p kedai kek..yong nak makan kek.
abe halim: tak payah..tak payah..hang bukan makan pon..hang ikut orang jaa..tengok orang makan dia nak makan!
yong: haish mana ada! orang memang nak makan! teringin (dalam hati isk, mana dia tau ni...)


sebab yong selalu dok tengok gambar kek dalam blog blogger kita..jadi nafsu makan tu menjadi-jadi..apa orang makan.yong pon kalut la nak p cari..isk~ bahaya kan?

10 ulasan:

alexa yussida berkata...

haha...ingtkan sopim je kdg2 ikut org..makan pon bole ek :D

kakchik@ella berkata...

pasni share dgn kakchik eh. mesti abg halim tak leh ckap apa2. hihi

Nora Shahaira berkata...

blog akak nora pun ada gbr kek..tp mcm buatan org tak de tgn ..jd akK terpaksa akui..kek kat kedai kek memg sedap.....wa...nk mkn kek aaaaaa

TINA berkata...

Assalamualaikum

sedapnya kek tu yong.krim dia macam moist ja.nanti jangan p berdua dengan abe halim.bawak la tina sekali.boleh kacau daun.hihih

munna berkata...

kak munna pun spesis mcm ni..bila tgk org tayang makan mulalah nafsu nak makan tu pun terikut2 nak makan juga

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

beli la yang slice je...heheh...awe mmg hantu kek...boleh yong ikut awe nanti :)

deAnza-wAnda berkata...

klau asik tgok ja memang nak makan pon...

Amirrah Zawani berkata...

hahah!! biasa lah tu kadang2 mmg bila kita tgk org post pasal makanan, kita pun teringin nak p makan =_=

jeBateja berkata...

err...bahya gak tu....punca obesiti...ahakz...tapi rojak uata...terbaekkk...ahakz

Ardini Humaira berkata...

cedapnyee... comel kek tu yong!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...