Khamis, 12 Mei 2011

::Qadir belum lagi 2 bulan::



korang nak tau..adik Qadir belum lagi berumur 2 bulan. tapi badan dia..ya Ampun! besau nah.. da macam 3 4 bulan je.. agaknya kenapa ek macam tu? faktor keturunan ke atau sebab susu yang dia minum?



kalo tanya yong, jawapan dia sebab dia minum susu mahal la kot hahahaha seminggu setin. setin harga rm75++.. murah ke mahal setin susu harga gitu? kalo yong mau gigil nak bayar setin susu harga mahal gitu oi..



harga normal setin susu untuk baby berapa ek?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

tembamnye..hehe

Nora Shahaira berkata...

anak akak pun gitu..dalam pantang tp orang ingat dah 4 bulan pasal dia besar dan macam dah nampak orag..bleh senyum mcm faham je org agah dia..tp fully susu badan..
kalo akak nangis la..susu rege macm tu seminggu setin..sebenarnya tak tau pun harga susu di pasaran..pasal tgh ni..anak sume susu badan..

deAnza-wAnda berkata...

mahal la yog.. cam anak sedara wanda lah... minum susu kuat tpi kering jer..hihi...

Rara Farah berkata...

aiyooo...susu ape tu??anak buah rara pun minum susu yang agak mahal jugaklah..tapi tak naik badan..ke berbeza perempuan dengan lelaki ek?

Yan berkata...

susu apa ek dia minum?

anak akak dulu minum nursoy. satu tin takat 400gm harga RM40.00. sebulan kena pakai 3 tin..tapi anak akak tak gemuk cam dia ni pun..

Yan berkata...

rasanya mcm dah comment. tapi hilang ye..hheee

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...