Khamis, 12 Mei 2011

Chocalate Sundae~ licious | King's

peh! siyes aiskrim ni sedap giler..aiskrim dia lembut tau..alahai..tok pon suka~ kena pulak skg ni asyik hujan je..elok ler yong bli aiskrim ni buat bekalan.ingat today nak ke Tesco lagi la..nak beli aiskrim flavour lain pulak.


korang pernah try x aiskrim ni? jom sapa nak teman yong ke tesco?

6 ulasan:

azzey berkata...

Meh dtg Tesco kajang ; saya temankan

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe makan cheese cake...heheh

Nora Shahaira berkata...

memg tgh gian aiskrim ni tp tak berpeluang..memg seap aiskrim tu..akak nora selalu beli dulu. tapi sekrg anak da pandai..kita makan secawan dia nak semangkuk. pastu batuk selsema...haruuu

deAnza-wAnda berkata...

yong mang suke eyh makn eskrim...

Weeda berkata...

memang sedap eskrem ni..yang coklat caramel pun sedap yong...dia ada biskut coklat bulat2 kecik dlm eskrem tu..yang sundae ni jugak la tapi perisa lain...

Ardini Humaira berkata...

sedapnyeee! nak sket yong cayam :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...