Selasa, 3 Mei 2011

::err..lapar tu cemana ek??::



dua hari yong xde rasa lapar.. kenapa? sebab x sempat nak lapar perut ni asyik diisi jerk dengan makanan. macam hari ni.. makan nasi, pastu kutiow th'ng, xsempat nak hadam p bantai makan jagung pulak. waaa best!!! sambil menikmati pemandangan sawah pagi dari alor setar ke sungai petani, yong sempat beli jagung rebus kat tepi jalan. fuh! masyuk ah.



mujur lakonan yong berjaya.kalo x, tadi yong terpaksa la drive dari alor setar.huhu.. ni baru lepas makan nasi.peh! berat da naik oi. sila la insaf yong oi.. tension tgk badan cam badak air kui3..



oke la. nak tengok tv dulu. nanti update lagi :)



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

8 ulasan:

azzey berkata...

ni terasa lapor gak ni sambil bw ni..:P

Citarasa Rinduan berkata...

kelakarlah yong

ala.. time cuti nie makan jer.
lepas nie stop yer dik

tamo gemuk2... tal cantik

munna berkata...

selagi boleh makan kita makan je yong....tapi kena kawal juga apa yg kita mkn

BuDaK PeGheLiH berkata...

berat saya pun dah naik.. cmne ntah nk diet..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe pula tahan makan...sebab hujung2 bulan kan..hehe

kakchik@ella berkata...

Eleh .. Yong idak le gemuk mana pun akak tengok ..

deAnza-wAnda berkata...

x gemuk pon.. cantik jer..

TINA berkata...

Assalamualaikum

lama tak makan jagung bakar.sama la kita.kuat makan.nak kena hangout dengan yong ni

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...