Selasa, 3 Mei 2011

::wow best! yong kat alor setar ni!::



penat travel semalam x habis lagi. hari ni yong ke jitra untuk hantar adik ke polimas. adik yong, si hafiz ada kursus selama sebulan disana.



jadi tadi yong bersama abe halim and sorang kawan datang la sini untuk hantar hafiz. lepas hantar dia kami terus blah la kan cari kedai makan utk makan petang. finally dapat jumpa kedai best punya kat sini :)



kami singgah di medan selera teratai di Alor setar. kami order kutiow th'ng. cane eh korang nak sebut hehehe. siyes sedap giler tau kutiow ni. yong order mangkuk besar punya. baru puas makan :)



sekarang da on the way..kami ikut jalan lama je.karang kalo jumpa orang jual jagung ke ingat nak beli la. makan lagi. hehehe bila nak diet ni :p



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

aDisH.sHidA berkata...

waaaaaaaaaaaaah dari minggu lepas dok ronda depan kedai ktw thng nie xbuka...dah lama x makan mmg sedap ktw thng dia..capati mak bee sebelah gerai ktw thg tu pun sedap

jeBateja berkata...

alamak....macam sedap jer tu.....nak le sket...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

yong ni mesti kuat makan kan..heheh

Yan berkata...

cam ne bunyi nya tuyong.. macam teringin lak akak...

kakchik@ella berkata...

tak penah try kuetiau tu. nnt bila kita jmpa kat sana yong banjer akak eh. Hihihi .. tak malunya ..

deAnza-wAnda berkata...

jalan je yong nie..

TINA berkata...

Assalamualaikum

sedapnya.nanti kita makan 2

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...