Jumaat, 29 April 2011

:: Serbuk Naik Selera ::

hari tu yong ada p makan rojak sedap kan? sambil makan sambil baca paper..abg halim ada tunjuk la muka depan pada yong..oke..yong kata "hurm..tadi da baca kat blog" (padahal baca tajuk je pon..isi x baca) 

dalam hati dok kata.."haish..orang nak cari ubat kurang selera makan, ada jugak orang nak bagi naik selera noo..maybe dia kurus sangat kot."


then after abg halim sudah baca paper..yong pulak nak baca.then yong pon baca la isikandungan nyer..last2..adeh~ apa la aku ni lurus sangat..bukan naik selera MAKAN..ni selera lain ni.hahhaha adoi.. kenapa tak terfikir macam tu pon.. heheheh

errr..macam ni pon ada eh? abg halim cakap kat Golok banyak.. ek?

6 ulasan:

jeBateja berkata...

wow...bahya bg wanita ni....err...kat lelaki maskulin mcm den..ada efek tak...??

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Wahh yong kamu kena hati-hati ni termasuk gak wanita yg dh kahwin lelaki otak senget dia x fikir apa pun semua dia balun !!

Nazirul berkata...

serbuk penaik rasa

kakchik@ella berkata...

akak dh cukup selera dah. say NO to benda2 camni. Danger!! Hihi

SyafzMagz.com berkata...

taknak serbuk ni...nak serbuk milo je... :)

SyafzMagz

deAnza-wAnda berkata...

haishhh... mintak smpang la benda2 macam ni kann...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...