Jumaat, 29 April 2011

:: Citer pasal ROJAK sedap sudah.kali ni citer air jagung pulak~ nak kasik alamat sekali ni ::

oke hari ni nak cerita pasal air jagung paling sedap kat Sungai Petani pulak. heheh.cerita ni adik-beradik dengan kisah Makan Rojak Sedap kat entri ni.. da makan..mesti la nak minum kan? ada beberapa jenis air yang dijual di gerai ni..kami yong pilih air jagung..sebab air jagung dia sedap giler..ada jugak air cendol dan air laici :) so kalo mai sini..bole la pilih air lain kalo tak nak minum air jagung..


kepada sesiapa yang tinggal di Sungai Petani mesti tahu kat mana Taman Ria kan? so kalo da tahu memang senang la nak cari.. pakcik ni punya tempat area pasar Taman Ria..dekat dengan Petronas..tepi jalan je..pakcik ni berniaga dengan lori putih..siap ada tempat untuk makan-makan lagi kat tepi lori tu.so kalo lunch tak nak makan nasi.bole la p makan rojak je..makanan berkhasiat tu..sekali amik buah..haa amik sampai 10 ringgit..kembung perut yong makan..puas hati sebab buah kita bole pilih sendiri.ada banyak buah tau..semua segar-segar belaka :) 

yang sedap bukan buah je..kuah rojak tu yang mabeles tak hingat..adeh..air jagug tu cane la dia buat kasi sedap giler haa..terfikir jugak nak p tanya resepi dia.agak-agak dia kasi ke tak yer? huhu..oke la.. jom layan pic rojak lagi sekali :p



gulp!..lapar buah ah~ jom p makan rojak!


3 ulasan:

Salmia berkata...

selalu gak p area situ tapi xperasan pon!

tak pa, nnt kena p cari nih

CT berkata...

sedap tu...nakkkkkkkk :)

Izan Ishak berkata...

yong, kat taman ria ke? tahun 92 kan kakak kak izan pernah dok situ. tp skrg ni dorang dah dok bedong...

terliur weehhh tgk rojak tu! bak mai sikit!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...