Jumaat, 29 April 2011

:: Cendol satu! ::

eh hudus ah muka wat gitu yong oi~ ingat cumil ke apa??  :p


rasanya macam banyak cerita bab makan je yong ni kan?? err korang boring tak dengan blog ni??


ni cendol yong makan/minum minggu ni.. sedap la jugak..jarang yong cakap tak sedap hahaha..yang penting xde kacang :)


tengok..muka semangat nak makan pulut :)


errr dak tisya nak ikut pulak..bawak je la..datang kedai cendol nak minum air oren pulak.haish.mujur ada air botol..kalo x jenuh nak cari fresh oren hehehe :)


eh....korang minum petang tak lagi?? 

8 ulasan:

wunny berkata...

wah cendol! nk satuuu:)

Citarasa Rinduan berkata...

yong..
wah.. sedapnya....
ada banyak aksesori cendol tu..

kak ayu terus makan malam jam 6 lebih..heheehh...
skrang dah mengantuk..
nk tidur

Citarasa Rinduan berkata...

yong..
wah.. sedapnya....
ada banyak aksesori cendol tu..

kak ayu terus makan malam jam 6 lebih..heheehh...
skrang dah mengantuk..
nk tidur

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

suka cendol...tapi cendol pulut tak boleh makan sebab nanti pening :)

niDa berkata...

haish cendol la pulak. nasib dah malam. kalau tak ade gak yang pegi cari cendol gak ni...

AdiaLuze berkata...

Sedaaaaaaaaaapnyeeeeee cendol !!!! Nak jugak !!!! >_<

mr.kylephytrie berkata...

ruginye xske kacang merah...sedap tu.....adehhh

deAnza-wAnda berkata...

kecoq tgk cendoi...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...