Jumaat, 15 April 2011

::Maggi kuah at gerai tepi jalan::



sekarang ni yong suka sangat makan megi. memang nak bagi rambut semua luruh kot :( huhu



tadi masa balik dari spa. singgah gerai makan depan spa untuk makan. yolakan. x sempat nak makan kat rumah. menyantap di gerai sudah hehehe. maka yong order la megi kuah. jarang-jarang yong order megi kalo makan di luar sebab megi ada je kat rumah. tapi sebab teringin nak rasa. so harus lah order..



rasa megi kuah di gerai ni? bole tahan sodap. teh ais dia pon sodap. nescafe pon.huuu.korang makan apa je hari ni?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

Shafa berkata...

wlupun kita tau maggi tak baik utk kesihatan tapi kita tetap suka makan kan? hehe...sodap..

Amirrah Zawani berkata...

makan megi ja ka yong.. hehe :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

makan ati berulamkan jantung... :(

nur anis berkata...

saya suka makan megi..teringin pulak tengok..nak pi masak jugak lah..huhu..

Niza Romli berkata...

sedapnya! lama tak makan megi. terliur tengok megi tu..

ardinihumaira berkata...

lama dni tak makan megi... nak g cari ah.. nyum3 terliur :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...