Jumaat, 15 April 2011

::Teh Herba Premium | PERIA::



yuhuu..tengok la teh kat atas tu. mesti ada yang da pernah tengok kan? teh ni dni comel yang kasi.. thanks dni. yong suka.



actually teh ni yong nak bagi pada abah yong. abah ada sakit darah tinggi.so kami ni paksa abah makan peria banyak-banyak. hehe. bila dni buat entri pasal nak kasi teh peria ni pada yang berminat maka yong pon terus ler cakap nak beli. tapi dni kasi free wuhuuu sayang dni!! muah!!



tonite first nite abah merasa teh ni. kemain pahit abah kata.xpe pahit tu bagus ;) keep it up abah! haha semoga abah cpt smbuh. amin.



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni malam tadi tdo terbongkang lepas mesej yong hehe

niDa berkata...

aik, abah je ke yg minum.. yong x minum jugak ke... mak kita blender terus. pastu minum. lagi dasat kan..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...