Selasa, 1 Mac 2011

:: Sun Maid Raisins | mini snacks ::

wow! sekarang ni yong da mula minat makan kismis tau..kat tepi laptop yong da tersedia 1 bekas kismis kuning..yang ni x berapa sedap sebab sesuai untuk buat masakan jerk..yang sedap kismis hitam tu.baru yummy! kan? kan?


so semalam masa shopping kat tesco.yong try la tengok-tengok stock kismis yang baru..ingat nak beli paket besar je kismis hitam.tapi terpandang kismis ni...


woahaaa! mini snack..kismis ni dalam kotak-kotak kecik macam kotak mancis jerk.very cute! bole bawak p jalan-jalan jugak ni..buat spare dalam handbag.best!




see..very small kan? hikhikhik.kena sorokkan ni..kang budak-budak jumpa.habis la kismis ni dorang nak semua :( hahahhah dasar kedekut! :p






nota Alinac- saje pilih kismis sebagai snack..mulut ni nak mengunyah je tapi xnak gemuk..so kismis oke la kan? xkan nak bantai nasi je memanjang :) 

5 ulasan:

kakchik@ella berkata...

favorite kc jugak nih. hihi ..

deAnza-wAnda berkata...

oke la tuh yong... asik nasik ja kang jadikk belon pulakk...

farah keifli berkata...

yea..diet yang sihat.. ;)

jeBateja berkata...

tu dia hang....pas sini sket....sure otak hang bergeliga erk...

idAti mALek berkata...

wah sedapnya!!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...