Rabu, 30 Mac 2011

::Prego|carbonara cendawan::



siang hari yong makan bubur jer utk makan hari ni sebab ulser ada dalam mulut sampai dua.huu.sakit tau.. maka kena makan makanan x pedas je ler.



untuk makan malam yong masak spageti kuah puith je ler. perut ni masuk angin la makan sket je hari ni. xsedap badan jadinya. :( tapi kebelakangan ni memang kena penyakit nak makan spageti jerk. bole geng dengan dni ah pasni. hahahah esok nak makan lagi. nyum2..



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

4 ulasan:

munna berkata...

kak munna yg carbonara ni tak gemar sgt ...

niDa berkata...

o siannye yong... tp ulser2 pun kene mkn jugak kan.. byk2 minum air...

org kata kalau kene ulser ni org tu x suka mandi. ye ke ni? jwb sikit yong... hehehe

ardinihumaira berkata...

kalo tak suap dni takmo kawan. uwaaaaaaaaaa terliur maaa

::Budak Degil:: berkata...

ohh..cabonara sedap uuu...eh yong punye alergic tak baik lg ka?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...