Rabu, 30 Mac 2011

:: sambungan Majlis Suatemu Guru Waris Murid Tahun Enam ::


ingat tak hari tu yong ada cerita yong kena jadi penjaga untuk majlis Suatemu Guru Waris??kalo x ingat bole click sini untuk refresh ur mind..hikss~ so sambungan nyer lepas je update entri masa tu terus majlis bermula..macam biasa ada ucapan dari Guru Besar..dia pon berucap la bla..bla..bla..then da habis tu terus ada jamun..heheh..bagus..memang time lapar pon..tapi makan sorg2..best ker? xde geng..ah xkira..nak makan juga! hahaha pas amik makan yong pon duduk jela dengan waris murid India..who care? janji dapat makan..pas makan terus yong masuk dewan semula.. see ramai kan? sesak dalam dewan hotel yang kecik tu..


then terus bole p jumpa cikgu kelas nyer..turn yong No 5..mujur ler x awal no nyer.kalo x jenuh tunggu..dah la dok menguap x sudah-sudah..hehehe..


tengah tunggu turn la ni..sempat dok snap sana sini..hehehe..lantak ler :) pasni ke sekolah mana la pulak yong kena jadi penjaga ni..kena ganti waris sebenar :) tengah belajar nak jadi mak orang! pengalaman mengajar kita..btol x?

3 ulasan:

munna berkata...

kak munna pun pernah jadi waris penjaga utk anak buah kak munna dulu... dah ayah dgn mak ye sibuk sgt masa tu.. kita pun tolonglah apa yg patut

Salmia berkata...

xpe, nnt dh ada anak dh tau apa kena buat..:p

ardinihumaira berkata...

ngehehe.. tu la rutin kita nanti kan yong

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...