Selasa, 29 Mac 2011

::Popiah sedap di Sungai Petani::



peh! macam nak promote tempat sendiri la pulak kan? hehehe ini gambar popiah semalam tau.. beli masa nak p amik mak bidan. kedai popiah ni dekat sangat dengan rumah mak bidan. kat area taman seri putra.rasanya? adeh. siyes sedap sangat2.. makan popiah je da sedap.tu belum cicah sos lagi.



sebiji 50sen harga popiah ni. dulu murah je. sekarang da naik harga.sabar jela. beli rm5 dapat le 10 biji.mujur le popiah ni besar jugak.dapat makan 2 biji pon da syukur sangat.apa la resepi makcik ni agaknya.sedap je inti popiah ni. haish.nak mintak resepi agak-agak makcik ni bagi ke x ek? hehehe



*lega da x mengidam popiah.ni kes tengok gambar popiah kawan yong buat laa kat fb. terus terliur nak makan jugak.nak buat malas.beli je la kat tempat yang sedap. nyum9 :p



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

Salmia berkata...

hantaq mai sikitt.. hehehe..

kakchik@ella berkata...

Adik Yong ku sayang .. sekrg mmg sume benda dah naik rega. hihi ..

anyway dik, len kali mkn popia ingat2 kc eh. feveret akak tu. hihi ..

munna berkata...

sedapnya... kalau makanan tu sedap mesti kita beli lagi kan...

Kancilbiru berkata...

ok buat review banyak2 sket..nanti akak balik SP boleh terjah..:P

Kalamhati berkata...

cedapnyeee yoonngg!hehe

Rara Farah berkata...

aduh..terliur sudah...
makin cun la blog kak yong nie...hehehe

ardinihumaira berkata...

wow... popia! fav dni. popia basah pun dni suke :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...