Selasa, 29 Mac 2011

:: MILO | hanya tambah air sejuk ::


buat si pemalas macam yong..nak minum air tapi malas nak p masak air panas..*err padahal x payah masak..tekan je tmpt air panas tu kan kuar air panas nyer..alasan! so skarang ni mudah je nak minum air milo~ hanya tambah air sejuk je..kaco sket.siap!

sekotak ni ada 6 peket ye..hrga dalam Rm4 gitu la.. nak try? beli kat tesco hehe

7 ulasan:

si para para berkata...

kalau yang malas nak pergi beli tu mcam mana..hehe

Salmia berkata...

baru lg ka?
bagus2.. malas gak nk masak air skang nih. :P

nur anis berkata...

ni benda best untuk orang yang suka minum air sejuk macam saya...heee..:)

::Budak Degil:: berkata...

yeah!!..mmg sedap!!

kakchik@ella berkata...

Eh .. bagus tau camni. tak yah tunggu air masak. hihi ..

Wani berkata...

wow , kene try ni !

ardinihumaira berkata...

lama dni tak minum milo gara2 dok addict kopi hehe.. nak cari gak la nnt:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...