Selasa, 29 Mac 2011

:: Cool je lah..malas fikir ::

Manusia ni kan. Ada macam-macam ragam.. Today aja dapat tahu pelbagai ragam.pelbagai peel. Ada jenis suka cakap banyak..suka mengata orang padahal dia pon tak tahu perkara sebenar. Mengata orang padahal orang yang dikata tu ada depan mata dan dia x sedar juga! Haish. Ada jenis depan kita tengok oke.tapi belakang kita? Haish sakit ke rupanya. Kalo dok dalam bilik air bole berjam2..apa dia buat? Tah la. Hanya dia yang tahu.maybe itu *sakit dia..macam-macam kan?

Pernah tak korang dikatakan bersalah tapi korang tak tahu apa yang salah?kalo jadi macam tu apa korang akan buat? Mesti la nak tahu kan? Kalo x dapat tahu.oke fine. X payah fikir.mudah je.let it be.. Done!

Selamat malam.

*masih rasa kurang selesa dengan malam ni. Rasa terkejut..xtahu nak cakap apa. Entri ni mungkin bole orang pening kepala. Xpaham x payah tny ya. Okbai!
Sent from my BlackBerry® smartphone

8 ulasan:

Uchi kay-f @hmad berkata...

hmm xpelah cik Yong apepun jga kesihatan.......

::Budak Degil:: berkata...

hahaha..sabar jelah yong..einn bace ni pun naik pening...huhu..slmat malam...

ardinihumaira berkata...

err... hehe memang tak paham tapi sebab tak buleh tanya.. pekata dni ajak yong makan cocopie.. lalala :)

Salmia berkata...

cool babe, jgn pening kepala pikir macam2

Mr feckry berkata...

memang pening

si para para berkata...

biasa la tu..biat salah tak sedar..tak perasan..hehe

kakchik@ella berkata...

yg kc jumpa lagi pelik yong. depan kita .. beria-ia dia kutuk org tu. depan org tu .. boleh pulak dia tersenyum mesra. Mati kutu akak dibuatnya yong.

niDa berkata...

ayat yong ni buat fenin la.. hihihi.. ape2 pun mmg slalu kita akan jupa musuh dalam selimut ni.. depan kita buat baik belakang kita ckp mcm2.

pastu bila tnye ade ke ptt ckp nk puaskan hati semua org. bole ke jwpn mcm tu..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...