Jumaat, 4 Mac 2011

::no mekap pasni! help!! help!!!::



doctor cakap yong xleh pakai lipstick da.huu habis sapa nak pakai lipstick yang ada ni?



bukan je lipstick. apa2 pon yong xleh pakai da. takut tau. kalo pakai bedak pon da x cantik.sebab kulit x sekata. so btter x payah pakai apa2 kan?esok nak p dating. haa tengok la muka sebenar yong.hahaha banyak cela oke :p yang sebelum ni plastik sahaja :)



uh. x sabar nak tunggu esok. macam-macam kerja nak buat. nak p class haji lagi.nak p dating lagi. adeh. x sempat ah nak online. sabar jelah!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Kulit tanpa mekap lah yg tercantik sebenarnya. hehe ;D

Uchi kay-f @hmad berkata...

alahai xpelah yong utk smentara je kan? well takecare.......utk pi clas n etc ok!

::Budak Degil:: berkata...

huhuhu...sabar la ye yong..uih, einn pon kalau tak pakai mekap mmg payah la nak tayang muke ni..cuz cela n kulit tak sekate...campur lg eyebag...uih..muka einn kalau tak mekap mmg macam mayat la senang cakap..haha..

so, b4 kuar umah bnde plng penting spf,concelear,powder,eyeliner...ok tu dh cukup...

tp yong la kesian tak leh pakai ape dah pasni...huhu

eqacashperlala berkata...

allergy ke?

munna berkata...

takpelah natural beauty lagi cantik...

SyUhAdA berkata...

aah..nape yong?

deAnza-wAnda berkata...

yong x pakai makeup pon cantik dah... =)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...