Sabtu, 5 Mac 2011

::eh! saya bukan jururawat la kak!::



yong baru balik dari uptown.saje ngendap2 gerai jual shawl clip.nak tgk brapa hrga jualan shawl clip kat pasaran. tp clip mcm yong ni xde pulak dorg jual. main agak2 jela harga nih.hehehe



pastu akak gerai satu ni cam muka yong sebab pernah beli clip kat gerai dia. dia tanya "adik blajar u ker?" yong jwblah "tak.saya kerja da" then akak tu tanya lagi "keja jururawat ka?" adeh kak ni. muka yong macam jururawat ker? sentap nih.ai x suka tau! (kenapa sentap? sebab perkara X lah)



hehe.xkan ler nak btau "kak, saya pon niaga shawl clip macam akak" kan?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

10 ulasan:

munna berkata...

kalau cakap yong pun jual shawl juga mesti tarik muka akak tu nanti kan...

Uchi kay-f @hmad berkata...

mungkin pelanduk 2 serupe kot,emm...

Woofer Storm berkata...

kalau nurse pun ok wat..heheeee

::Budak Degil:: berkata...

ahahha..entry harini rmai ckp pasal wajah...pegi blog kakchik ella, org kate muke die cm linda onn,kak gee...

ni mai sini org dok kate muke yong cam nurse la pulak..hahaha...
hatoiyai..

tak tnye einn ke?..rmai org kate muke einn cam rani mukerjee,..ahahahaha...bollywood tu..

!eNa PnG berkata...

Akak tu berkenan nurse kot :-D

Izan Ishak berkata...

hehehe...k.izan plak mesti org suka teka "cikgu ke?"...cikgu kat umah adelah~

SyUhAdA berkata...

ooh..
muka yong ada cam ciri2 jururwat kot..~

ardinihumaira berkata...

opsss cerita X tu dni tahu ;)

niDa berkata...

akak nurse.... saye sakit niee....

deAnza-wAnda berkata...

jadik cikgu oke gak yong nih...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...