Rabu, 16 Februari 2011

:: Selamat Malam | Sedap nya kek marble tuh ::

tadi yong masuk ke dapur..pastu buka peti ais..yong ada nampak kek..kat situ siap ada nama cake lagi..namanya marble cake..terus la yong makan..alamak! amboi3...sedap nya la cake tu..haish..baru yong tau ada cake sedap macam tu..harap-harap esok ada lagi la hehehhe


yong nak masuk tido da ni..today nak tido awal..da pkol 1pagi ni masih bole kata awal ke ek? :p
harap-harap mood esok lebih baik dari hari ni.semoga kereta dapat keluar dari workshop secepat mungkin..


oh duit! T_______________T

7 ulasan:

Cma Shiema berkata...

sleep tite...:p

deAnza-wAnda berkata...

yong asik dapat makan kek jer....hukhuk... nak jugak...

niDa berkata...

macam mana ni yonh.. tgh2 mlm mkn kek... Hehehe.... nasib baik x letak gambar. klu x, terliur lah..

kakchik@ella berkata...

gd monink yong. tido kul 1 pagi ye?? amboi .. tu bkn awal tu dik. akak harap keta yong cepat baik eh. patah kaki tak da keta dik. hihi

Redbloodsnow berkata...

alaaa yong. nape tak snap pic kek tue. nak gak melior tgk..hehe

AngahSayang2314 berkata...

wah masih tido ka?? ehehehe

ardinihumaira berkata...

alaa yong tak suapkan dni dulu b4 tdo uwaaa

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...