Selasa, 15 Februari 2011

::cerita makan petang yang da hampir malam::



tadi petang. yong lapar.so ingat nak ler masak makan petang kan. nak buat goreng pisang jerk.tp sekali kena buat mee goreng le pulak. xpe la. hehe hentam jerk.



so pas buat mee goreng, yong teruskan la buat pisang tu. yong goreng without tepung yer. goreng gitu jerk. then agak2 macam da hitam2 sket yong angkat and letak atas pinggan.



buruk je rupa pisang ni kan? tapi nak buat cane. tekak ni ngidam nak makan macam tu. terpaksa la layankan.hehehe. atas pisang tu yong ada taburkan sedikit serbuk kayu manis and coklat cair jenama hershey's. rasanya? amboi. awat sedap walaupon rupa huduh? hahahahaha

nak rasa? cubalah sendiri.

tata



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

12 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

yong...
nak kata...
sangat menyelerakan..
kak ayu suka coklat..so apa2 pun kak ayu makan..hehehhe

semoga kamu ceria2

Melati berkata...

pisang letak chocolate macam sedappp jea!!! nyummmmy =))

peGuaM_BiSaYa berkata...

yong! anta sini. nak rasa.hahaha

Niza Romli berkata...

nmpk cam sedap. Nak try gak la

!tomatokering! :) berkata...

wahh~nyumy ! nak2 !

ehh yong sukak masak kan ? :)

E.d.Y berkata...

1st time ni tgk pisang goreng without tepung..huhu

Alessandro berkata...

Wah..sedap sangat-sangat..^__^..dah pernah buat, tapi perisa lain..

Salam Maulidur Rasul juga buat Cik Yong.

ardinihumaira berkata...

uiissskk tabur coklat hersey memang best. takkan menghampakan tau. sedap... aummm nak sikit!

adrinaqamarina berkata...

wah ni memang rare punye resepi laaa. goreng raw gitu jek?

uish ni memang betol3 orang panggil PISANG GORENG :P

Cma Shiema berkata...

tgk saje dah nmpk sedap..cma suka mkn pisang cavendish ngan coklat cair hershey's tu.

yong..nk ckit...

Redbloodsnow berkata...

uiii..tak pernah lg zie try mkn pisang gitu..hehe

mamaqari berkata...

best gak idea mkn pisang letak coklat ni..bule try nih

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...