Selasa, 8 Februari 2011

:: Selamat Bertunang wahai sahabat | Munyati Nur::

tadi pagi da cerita pasal kenduri kawen kawan sekolah lama..so now nak cerita pasal pertunangan kawan baik yong pulak..


kenduri beliau diadakan sama tarikh dengan kenduri kawen kawan yong..dah la yong xde transport..sangat la jahat yong ni kan..xdapat nak attend kenduri kawan baik sendiri..jika ada transport..memang la yong akan pergi semua kenduri yang ada pada hari tersebut..


so gambar ni yong amik kat fb beliau jerk..lupa nak btau.beliau juga ada blog..click here to view her blog






tunang beliau masih berasa di UK ya semasa majlis pertunangan mereka..cinta jarak jauh @ cinta antara benua..mana lebih sesuai untuk dijadikan tajuk? hehhe




nice kan? macam tunang dengan laptop..so sweet~







oke last skali yong nak ucapkan Selamat bertunang kepada Munyati..semoga hidup anda gembira selalu :) amin

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

kagum2! :)

PutRee SeJiNjaNg berkata...

sweet sangat pelamin dia tu..:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...