Ahad, 27 Februari 2011

::sebelum dan selepas datang bulan::



eh.asal tajuk len macam je ek? hahaha.. saje je.pening pk tajuk.tulis je ah gitu.nice what? :p

today hari ahad da ek.korang g mana je today.yong cuma dok dirumah n keluar kejap jumpa adik n kawan tadi.semalam yong x sempat nak p besday anak kawan yong :( sebab yong p penang semalam. tapi hadiah yong dah belikan kemarin.so today yong pergi jugak rumah dia untul berikan hadiah tu. ala hadiah biasa jerk.tapi ikhlas tau.hahahah

em, today mood agak kacau bilau lagi.tak tahu la apa nak jadi pada yong sekarang.mood kelaut jerk..datang bulan ke x datang bulan ke asyik nak mengamuk.asyik nak sentap. ada je yang x kena. hati panas jerk.huhu

so sekarang yong layan mood sesorang.malas nak bercakap dengan sesapa. diam2 jerk sudah kan.kang lagi cakap.lagi banyak dosa.

semoga hati ni cepat cool..panas lagi nih!



nota alinac-masa nak balik tadi, yong dapat doorgift. suka tau. nak tengok x hadiah apa yang yong bagi pada anak kawan yong tu? next entri oke!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

3 ulasan:

TINA berkata...

hadiah apa 2?

Amirrah Zawani berkata...

asek nak ngamuk?? haha!! susah gak tu.. sy time nk period je :p

deAnza-wAnda berkata...

hurmm.... yang ni pon sma gak yong...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...