Khamis, 10 Februari 2011

:: New Jam Loceng & bau-bauan dalam bilik tidur ::


weee..dulu pernah beli da jam loceng..sket punya besar jam nye.bunyik kuat giler..but how ek? yong still xdgr? hahahah teruk btoi...

so semalam yong try ler beli jam yang baru..esok nak tengok..dengar ke idak ye yong..kal xdgr jugak mmg ko TETTTT..hahahha selain t..yong ada beli 2 pewangi dalam bilik..yang paling yong suka tu yang bolat-bolat tu..kayu wangi kata penjual tu..mak aih..wangi sangat..macam nak makan je kayu bolat tu tau..siyes rasa nyaman je bila bau.

sebenarnya yong da lama cari bebola kayu wangi tu sebab ada dalam kereta mummy...masuk je kereta beliau.terus bau harummmmm jerk..adeh..terus rasa cam nak makan aiskrim..isk.. :P 

dua lagi pewangi tu untuk bilik juga...kira nak bagi wangi sangat la ni..hehe..korang pakai pewangi apa kat dalam bilik?

2 ulasan:

Uchi kay-f @hmad berkata...

Yong kasi citer sikit dgn lebih detail ttg kayu wangi tue?

niDa berkata...

warrghhh wangi nye yong sampai cini bau.. hehehe~ yong tumpang bilik.. wahaha..

Ok! saya pakai yg ambi pure tu je. tu pn beli masa dpt murah. alah, yg pssttt 15 mnt skali.. hihihi..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...