Isnin, 28 Februari 2011

:: musim panas kan sekarang nih?? ::



hihihi..tengok muka yong? sememeh semacam jerk bila dapat aiskrim..da habis makan satu kon.p beli lagi satu...tapi bila makan yang kedua..baru rasa mual..oh! baru tahu.xleh makan banyak..kena makan satu kon jerk :P


tapi heran..sebelum ni makan aiskrim jenama lain oke je bole tambah-tambah..kenapa aiskrim ni rasa xleh nak tambah-tambah da ek..pelik nih!


sekarang ni musim panas ek..bibir yong selalu je kering..xpernah la x kering..adik yong pon dok komplen.dia tanya "awat la bibir yong slalu jadi macam tu??" 


tengok dari jauh x nampak la..meh usha dekat-dekat sket muka yong.ha! baru nampak sedikit cela..yang tu memang x dapat nak cover :p

7 ulasan:

Gimi berkata...

Betul, skang panas..

Byk kan minum air masak, tapi Gimi bantai minum air manis je

::Budak Degil:: berkata...

wah eskrem..org slim cm yong boleh ler...huhu

Citarasa Rinduan berkata...

yong..
kak ko ni mmg asyik minum air suam..
askrim takut makan..sbb gigi byk rosak..hahahajavascript:void(0)

but..mmg musim panas lah

tomatokering :) berkata...

tau xpek..nek moto p klas pon ploh2..lau jln kki tataw r..huhu

niDa berkata...

memang skang musim panas yong. kita selalu je kering bibir... siang malam pakai lip gloss... kalau x, merekah2 la..

Redbloodsnow berkata...

tp kat kuching dok hujannnn je memanjang taw :(

deAnza-wAnda berkata...

lama x mkn ice krim mekni nie...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...