Isnin, 28 Februari 2011

:: Domino's Pizza | First time yong dapat makan ::

salam semua..da hampir pkol 11 malam da ni.korang da dinner ke belum ya? yong belum lagi..yang pasti domin's pizza ni bukan dinner yong untuk malam ni la hahahha



kat sungai petani mana la ada domino's pizza.kesian kan kat yong...beberapa hari yang lepas baru dapat merasa pizza ni..haish! sedap la..nak nangis je rasa bila dapat makan pizza ni..da lama ngidam tau..ni pon mujur p penang..tu yang singgah beli..pasni nak makan lagi ah..memang sedap betul.lain dari pizza yang yong makan sebelum ni..




adeh! pedih perut la..lapar.jom makan!

13 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

nak3!

Citarasa Rinduan berkata...

yong..lewat malam gini..kak tamo makan apa2..bukan diet...tapi dah serasi tak leh sumbat apa2 makanan..

makankan utk kak yer dik

farah keifli berkata...

ramai yang cakap dominos sedap..tapi kat kelantan nan hadoo.. :(

Aina berkata...

sedapnya :)

TINA berkata...

best nya..tina pon teringin nak makan...2 la kat sp ni xada

::Budak Degil:: berkata...

aduhai..tolong la..bende2 ni lg buat einn jd ++ bambam..

munna berkata...

kak munna pun tak pernah makan lagi domino.. jeles nya ....

niDa berkata...

dominos sedap gak... tapi die crunchy2 skit kan...

Ilhamny.com berkata...

domino nih isi atas pizza nya lebih byk dr pizza hut..kalau lasagna dia pon best dr pizza hut..

Redbloodsnow berkata...

kat cnie nan hado pizza tuh taw...huhu

Redbloodsnow berkata...

kat sini nan hado pizza nih...sobsobsob

ardinihumaira berkata...

suap aaa dni sket yong. uwaaaa

deAnza-wAnda berkata...

semalam baru wanda makan nih...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...