Selasa, 1 Mac 2011

:: eh! yong bukan kurus lah ::

sekarang ni yong tengah tunggu abe halim n abg sepupu yong balik.dorang baru je keluar p kedai milah..beli makanan untuk yong..disebabkan yong selalu makan kutiow goreng.so tonite nak tukar menu la..yong order bihun goreng ler pulak.hihi






alahai..ada orang cakap yong da slim..erk! macam x caya ah! hahahha dari kecik sampai la yong besar ni.jarang sangat la orang cakap yong slim tau..memang jarang oke! selalu kata-kata hinaan macam GEMUK, TONG, BAMBAM, GAJAH tu biasa la dengar.. :P but itu dulu la yer..now tidak lagi..da kurang da dengar orang cakap macam tu..tapi adik yong si apis memang akan panggil yong "MOK" x pon GEMOK! cis..kuang ajar..yong mula la buat-buat x dengar..kang lagi layan..ada je kena baling sesuatu kat muka..orang memang ganas sekarang ni..jangan xtahu..






apa punya melalut la yong oi..dok taip-taip ni..niat nak cakap..yong xde diet da sekarang..nak makan je tahu.sebab kadang-kadang yong lupa makan..so bila da dapat makanan, akan rasa.oh best nya dapat makan! nak tambah lah~ hihihi






Nota ALinac- betul ke yong da slim.maaf ler xde petua nak bagi..hihi

7 ulasan:

::Budak Degil:: berkata...

yong memang kurus!!..einn sgt jeles....:(

munna berkata...

kak munna tgk ok jer... kuat makan tapi badan mantainn ... besnya...

niDa berkata...

lah ye ke xde petua.. malas la nak singgah sini kalau xde petua nak kurus... hihihihi... Jooking!

Mr feckry berkata...

berape berat idle seorang wanita

Redbloodsnow berkata...

wahhh dh slim ea yong? syabas! zie lak nk tambah ckit isi...tp dok semakin mengecut jek nih...menyampah :(

ardinihumaira berkata...

huuu dni nak slim gak yong.. sob2.. dni gumuk ni

deAnza-wAnda berkata...

btol ke nih... ape rahsia nye yong..? x nak share ker?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...