Sabtu, 12 Februari 2011

::macaroons by alinaclover::



tara!! yong buat macaroons tau :) memang rupa macaroons ni jauh beza dengan macaroons yang sebenar.

actually, yong pon tak pernah makan macaroons ni. sebab keinginan nak makan macaroons membuak2. jadi terus yong buat sendiri.

memang agak rumit nak buat macaroons ni. habis semua pecah-pecah tau. :p

but its oke la.. tak da la rasa macam nak menangis lagi macam semalam. huuu



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

12 ulasan:

eqacashperlala berkata...

susahnya nak buat macarons

niDa berkata...

yong dah okey ke... meh2 hugs skit.. hehehe.. jom join contest..

Uchi kay-f @hmad berkata...

emm mcm nilah baru Yong..ok mkn bagus2 iyer Yong.. *gumbire*

mahfudzah berkata...

nyum2!!tengok mcm sedap..rase cmne?haha

Citarasa Rinduan berkata...

peeh...terliur kak ayu melihat macarons yong....
menjadi ko...
chaiyok2....yong teruskan usaha tau..mana tau..ada orang tempah time kenduri kendara or raya???

saeko_nakamura berkata...

huuu..sedapnya!nk resepi ble??

jeBateja berkata...

mana resepi,,,,nak ikut...

princess fairy fer berkata...

nak resipi !! hehe. rye t wat taw. ley g raye umah yong makan macaron :D

tomatokering :) berkata...

wahhh ! mintak la yong.. lapaq ! ;P

karipapsayur berkata...

wow! sy pn x pernah merasa camne macaroon nih! dia ada perisa2 ek?

Sedebuk aksesori wanita untuk yang bertuah. Mari masuk sini! Nak join pun mudah saje~

fathiah berkata...

wah... xpenah makan macaroons.... kwn ajk p try mkn kat bangsar, tp x terpergi lg... huhuhuhuhu.. best ae

ardinihumaira berkata...

pandailah yong buat. menjadik!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...