Jumaat, 11 Februari 2011

::Hati sangat sedih::



dua tiga hari yong sedih.. pasal kereta rosak.but malas nak pk.lagi pk lagi sakit otak.



but tonite. dua kali yong menangis sebab nak makan macaroons.



mula-mula tadi sebab abg halim xnak belikan bahan untuk buat macaroons.part xnak p beli ni da nangis da. tapi yong paksa jugak p beli. (da happy sket)



then sekali masa tengah buat macaroons bole pulak adik yong dok ganggu. da la hampir x jadi.. ada gangguan pulak.terus yong lempar bahan tu dan msuk terus dalam bilik. bila p tengok kat dapur.nak tahu apa jadi? bahan2 tu semua da ada dalam oven.OMG!!!! meraung oke! siyes mata tengah bengkak gila ni. sedih gila semua kerja yong tadi sia-sia saja.. dorang da bakar dalam oven dengan keadaan x sama langsung macam macaroon.



tersangatlah sure yong ni..nak btau la dorang ni bukan tahu pon macaroons tu apa.habis jahanam tau! menangis la sepanjang malam ni...siyes. xtahan sangat.sampai hati dorang buat macam tu.



yong teringin nak makan macaroons! T_________T



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

8 ulasan:

Uchi kay-f @hmad berkata...

aduh dah2 jgn sedih2 ye yong nnti pagi bgn pi kedai beli je yg dah siap..

Wan Gerrard berkata...

hmm kesiannyer, xde org bwat delivery macaroon tu ke? :P

niDa berkata...

sabar la yong.. kuat kan semangat tu... lps ni bila mood ade yong buat la ek... jgn sedih2 okeh.. chiiillll~

jeBateja berkata...

errr...tumpang tanya...maacaroons tu sejenis apa....???

miszlullaby berkata...

Janganla sedih..jom join header give away by fashion designer berbakat besar ni. ML sure yong suke =)

http://miszlullaby.blogspot.com/2011/02/life-with-sandra-azwan.html

LINDA berkata...

macam mana cara buat macaroon tu?..:)

ardinihumaira berkata...

yong.. nak sampai bulan dah ke ni. hehe.. dni kalo nak sampai bulan memang mood jadi cenggini ;p

Amoi MiyaSya berkata...

kesiannya kat akk !! huhuh

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...